Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug's list er.

On Sat, May 04, 2002 at 13:38:38 +0200, Jesper Krogh wrote:

> Jeg går ud fra at du tænker på google's newsting?
> Jeg syntes bare at Frames er noget hø....
> Det er aldrig til at linke ind i noget der har med frames at gøre.

vedr.  phpnntp:

Det kan faktisk klares med lidt "skoling" af brugeren.

1) Man henter den meget lange side med alle threads,
2) bruger midterknap (i linux) til at åbne en mail i nyt vindue
   og lukker efter brug. (I windows er det blot en anelse besværligere
   da det er egenskaber->åbent i nyt...)'

Problemet kommer hvis man blot klikker på linket til en artikel
i samme browservindue, og så skal tilbage og genloade hele siden.

Man kunne som default også blot sætte det til at åbne tråden/indlægget i
et nyt vindue, men så ville jeg foretrække noget cookies-opsætning
så brugeren selv kan vælge, samt evt. vælge en begrænsning på de
seneste NN indlæg.

PS.
Ideelt var en løsning der kunne arbjede sammen med mailarkivet på sslug,
men det er vist ikke let ;(

PPS.
Og så bør alle systemerne skjule folks emailadresser, det
gør pppnntp ikke i øjeblikket.
Spamhøstere er desværre meget agressive med at scanne websider
for emailadresserer ;(

--
mvh Frank Damgaard  |