Re: [FORENING] [MOEDE] Installfest sammen med foredrag (fwd)

>FYI; Der har været en tråd på sslug-moede om det er
>hensigtsmæssigt at have foredrag på samme dag som en
>install-fest. Dette synes ikke at være tilfældet
>som det ses af nedenstående opsummering.

snip

>Afstemningen har kun været annonceret på sslug-moede,
>hvor det forventes at dem der har en aktiv interesse,
>for hvordan møder forløber, er tilmeldt.

Da der efterhånden er en hel del lister er der nok mange (f.eks. mig) der ikke
er klar over at der eksistere enl liste hved navn sslug-moede.
Hvis afstemningen skal kunne bruges til noget foreslår jeg at den bliver
annonceret på sslug.announce eller på sslug@sslug som alle der har
interesse i møder og foredrag burde kende.