Re: [PR] Automatisk kopi af presse-meddelelser

On Wed, 15 May 2002, Peter Toft wrote:

> E-mails udsendt på sslug-presse-dk hhv. sslug-presse-se
> vil nu også komme tilbage til sslug-pr, så alle på
> sslug-pr vil vide om en pressemeddelelse er
> udsendt.

Først, tak fordi du udsendte den. Dernæst; Jeg er tilmeldt sslug-pr-dk,
men har ikke fået nogen kopi der?

Er der noget jeg har misforstået?
Hvordan fungerer det egentlig?

Mads

Imagine a federal law making it illegal for anyone (including Consumer
Reports) to purposefully cause an automobile collision. While this may be a
well-intentioned attempt to stop road-rage, it also bans automobile
crash-testing, ultimately leading to unsafe vehicles and the inability to
learn how to make vehicles safe in general. The situation with the DMCA is
analogous.
                               - Princton FAQ about the SDMI challenge