Re: [PR] Automatisk kopi af presse-meddelelser

Mads Bondo Dydensborg skrev:

> Først, tak fordi du udsendte den. Dernæst; Jeg er
> tilmeldt sslug-pr-dk, men har ikke fået nogen kopi der?

Jeg formoder at du mener at du er tilmeldt sslug-presse-dk.
Det er du så vidt jeg kan se ikke.

> Hvordan fungerer det egentlig?

Man kan tilmelde sig ganske som på vores andre lister, eller
man kan være så heldig at Peter eller Gitte ordner sagen for
en, fordi de mener det er vigtigt at man læser SSLUG's
pressemeddelelser.

Jacob
--
"simply because no one had discovered a cure for the universe as a
 whole - or rather the only one that did exist had been abolished"