Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

På baggrund af tidligere diskussioner op sslugs postlister vil jeg
hermed gerne lægge op til en bred kritisk gennemgang af hvad vi har af
postlister i sslug.

Det følgende er udtryk for hvad jeg hurtigt kunne ryste ud af ærmet i
eftermiddags. Det er hverken udtømmende eller særlig
velgennemtænkt. Kom med alle mulige kommentare, så skal jeg gerne lave
en mere velgennemtænkt opsummering i løbet af næste uge.

[
  Vi springer lidt brat ud i det, men der blev stillet forslag om en
  emacs-gruppe
]

Min personlige holdning ville være at forslå at smække -vi og -dok
sammen til en -tekst som skulle indenholde alt fra vi, emacs, pico
over latex og sgml til OpenOffice og AbiWord.

I samme udmelding ville jeg foreslå at -perl og -cprog blev slået
sammen med -prog. (Folk bør vide at jeg er perl-bruger så det ikke
bare bliver opfattet som et dræb vi-listen).

Og så vil jeg nok prøve at formulerer en mere klar opdeling af
-sikkerhed, -netværk, -ppp og dele af -teknik. Formodentligt endende
op med en fælles liste omhandlende netværk og lade resten af
sikkerhedsdiskussionen flytte til -teknik.

Endelig ville jeg overveje hvad der skulle gøres ved andre grupper med
gennemsnitslig mindre end 3 indlæg om ugen.

--
 Peter Makholm     |              Emacs is the only modern general-purpose
 sslug@sslug |               operating system that doesn't multitask