Re: [FORENING] Re: [PR] Automatisk kopi af presse-meddelelser

Anne Østergaard <sslug@sslug> writes:

> Er pressemeddelelser ikke så vigtige signaler fra foreningen, at de
> kunne gå ud på sslug announce eller blive lagt på under nyheder på
> SSLUGs hjemmeside?

Jeg mener ikke at pressemeddelser nødvendigvis har relevans for
-announce. Det er min klare holdning at -announce skal bruges til
information rettet mod medlemmerne, mens pressemeddelser oftes vil
være rettet mod en anden målgruppe.

Men det er nok ikke en dum ide at forsøge at lægge dem på hjemmesiden
som en del af den normale procedure. Hele pressemeddelsen som en
enkelt side og et link fra nyhedsafsnittet på forsiden vil nok være
passende.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away