Re: [FORENING] Re: [PR] Automatisk kopi af presse-meddelelser

On Thu, 16 May 2002, Anne Østergaard wrote:

> Er pressemeddelelser ikke så vigtige signaler fra foreningen, at de
> kunne gå ud på sslug announce eller blive lagt på under nyheder på
> SSLUGs hjemmeside?

De ligger på http://www.sslug.dk/emailarkiv/presse-dk/
hhv. http://www.sslug.dk/emailarkiv/presse-se
og det er Gittes drøm/opgave/tanke at få gjort noget
mere synligt ud af det (også grafisk) -
http://www.sslug.dk/presse er stadig noget rod.

Check your back - penguins approaching.....