Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

On Thu, 16 May 2002, Peter Makholm wrote:

> På baggrund af tidligere diskussioner op sslugs postlister vil jeg
> hermed gerne lægge op til en bred kritisk gennemgang af hvad vi har af
> postlister i sslug.
>
> Det følgende er udtryk for hvad jeg hurtigt kunne ryste ud af ærmet i
> eftermiddags. Det er hverken udtømmende eller særlig
> velgennemtænkt. Kom med alle mulige kommentare, så skal jeg gerne lave
> en mere velgennemtænkt opsummering i løbet af næste uge.
>
> [
>   Vi springer lidt brat ud i det, men der blev stillet forslag om en
>   emacs-gruppe
> [...]

Før vi tænder flammerkasterne, så brug lige et par
minutter på faktuelle informationer:
http://www.sslug.dk/tilmeld har information for hver
liste om trafik og antal modtagere på listen (news
kommer ud over dette).

F.eks. kan det ses at cprog, prog og perl er nede i
tyngde - ppp bruges heller ikke for meget.

IMHO skal vi ikke have for mange mikro-lister med meget
snævert fokus - bare mine 0.02$

"The linuX Files -- The Source is Out There."