Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> F.eks. kan det ses at cprog, prog og perl er nede i
> tyngde - ppp bruges heller ikke for meget.
>
> IMHO skal vi ikke have for mange mikro-lister med meget
> snævert fokus - bare mine 0.02$

Jeg har tidligere gjort opmærksom på hvad jeg opfatter som et
relativt stort overlap mellem TEKNIK, NETVAERK og NOVICE.
Det synes jeg vi bør gøre noget ved.

Men at lægge Perl og sammen med C, lyder altså lige et nummer for frejdigt.
Perl og C bruges vidt forskellige steder. Jeg koder gerne en smule Perl i
ny og næ, og følger gerne perllisten. Men jeg har forlængst vedtaget at mit
liv er for kort til C. Og jeg har ikke spor lyst til at være tvunget til at
få min news-reader fyldt med C-spørgsmål og -svar.
Der er ganske enkelt for lang afstand til at lade en enkelt liste håndtere
begge dele.
Umiddelbart vil jeg mene at en kombineret Perl/Python liste ville være mere
på sin plads.

Og lad så C/C++ og artsfæller blive hvor de er.

/kristian

--
If it´s all about numbers and selling records, let´s just get the
fuckin´ guy who writes the Backstreet Boys´ songs!