Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> Jeg er uenig.

Der er helt klart tre store selvstændige emner i denne gruppe (læs
emnegruppe, ikke liste): editorer, mark-up sprog/sidebeskrivelsessprog
og GUI/wysiwy(think you)g-programmerne.

> mellem dem der ønsker en vi og en emacs liste. (Men der kunne selvfølgelig
> komme nogle ret sjove flame wars ud af det ;)

Jeg forstår det ikke. Det giver en meget større fred i sjælen at vre
editor-agnostiker. Begge programmer er lige umulige, hvis man ikke
kender programmer og begge programmer er stort set lige bloatede.

> Jeg kan godt se problemet hvis vi får 200 små lister om hvert sin
> applikation. På den anden side er mange små lister ikke kun af det onde.

Jeg mener at der skal en vis kritisk masse for at en liste virker
effektivt. Jeg har aldrig kodet i php eller python, men har ingen
problemer med at hjælpe med de sprog i sslug-prog-gruppen.

> Der var f.eks. sslug-grafik. (Er den død?) Ingen kunne

Åhhh, den havde jeg helt glemt.

--
 Peter Makholm     |      There are 10 kinds of people. Those who count in
 sslug@sslug |                            binary and those who don't