Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

On Sat, 2002-05-18 at 17:46, Rune Christiansen wrote:

> Måske, men husk også på, at det hedder Skåne Sjælland Linux User Group,
> ikke DKLUG. At flytte lister ud af foreningsregi og ind i noget
> nationalt er ikke nødvendigvis en god idé :(

Nej, ikke nødvendigvis, men det er min opfattelse at SSLUGs postlister
bliver brugt af folk fra hele landet; folk der aldrig har deltaget i et
eneste SSLUG arrangement (Såsom mig). På den måde fungerer SSLUG, i
hvert fald på support siden, som en slags DKLUG.

> -teknik er primært en supportliste. Lister som f.eks. -misc og
> -itpolitik bruges normalt mere til at diskutere diverse emner.
> Selvfølgelig er disse definitioner relative, men alligevel sande :)
>
> Bedre?

Det du mener er altså at liste politikken, hvis den skulle realiseres,
skulle være at oprettelse af nye debatlister skulle ses på med velvilje,
men ikke oprettelse af nye supportlister?

Eller er det mig, der misforstår? I hvert fald forstår jeg ikke
argumentet, hvis ovenstående er tilfældet.

Mvh
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"I feel like... I feel like I could take on the World!"
                                 -- Purple Tentacle