Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

On Sun, 19 May 2002, Rune Christiansen wrote:

> Man kunne selvfølgelig kopiere alle lister til f.eks. linux.dk for at se
> om folk meldte sig ud af SSLUG? Jeg ville da blive selvom der ikke var
> så megen trafik på supportlisterne :)

1: Nix - linux.dk er kun udlånt til os. Desværre en
   dårlig ide.
2: SSLUG er jo meget mere end blot sslug-teknik,
   sslug-novice osv - vi holder i praksis ca. to
   konferencer per år.
3: Vi er ofte i kommunikation med de helt store
   IT-firmaer, stat og folketing - det har haft
   sine store fordele at vi er blevet hørt pga.
   vores høje aktivitetsniveau.

You are not alone. The penguins are everywhere.