Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

On Sun, 19 May 2002, Peter Toft wrote:

> 1: Nix - linux.dk er kun udlånt til os. Desværre en
>    dårlig ide.
> 2: SSLUG er jo meget mere end blot sslug-teknik,
>    sslug-novice osv - vi holder i praksis ca. to
>    konferencer per år.
> 3: Vi er ofte i kommunikation med de helt store
>    IT-firmaer, stat og folketing - det har haft
>    sine store fordele at vi er blevet hørt pga.
>    vores høje aktivitetsniveau.

Og det er også fair at nævne at SSLUG også driver 5
hyggemøder per måned i to lande :) Vi kan godt være
stolte af det aktivitetsniveau.
SSLUG er ikke bare en diskussion om postlisternes
indhold.

... when men were men and wrote their own device driver ...
                    --- Linus Benedict Torvalds