sslug-presse-(dk|se) (Was: Kritisk gennemgang af sslugs postlister.)

Rune Christiansen skrev:

> Da jeg på et tidspunkt var udmeldt af SSLUG troede jeg, at jeg var
> afmeldt alle lister. En dag modtog jeg så pludselig en mail fra en liste
> med meget lav frekvens (presse-dk-listen tror jeg nok).

Listerne "sslug-presse-dk" og "sslug-presse-se" kræver
selvfølgelig ikke medlemsskab af SSLUG, da de er beregnet
til udsendelse af pressemeddelelser (og pressechefen
egenhændigt kan sætte journalister på de to lister).

Tilsvarende kræver "sslug-konference" heller ikke
medlemsskab af SSLUG, da den bruges til
konferenceplanlægning i samarbejde med BSD-DK og DKUUG. Bør
den så flyttes til "opensource.dk"?

Jacob
--
http://www.ldraw.org/download/start/linux/