Smalle lister (Was: Kritisk gennemgang af sslugs postlister.)

Rune Christiansen skrev:

> [...]

Det tror jeg også.

> Vi kan da godt køre specifikke lister, men så synes jeg,
> at de skal ligge på en særskilt tilmeldingsside.

Det er der nok noget om.

> Det er få potentielle medlemmer, som gider læse sig
> igennem 30km tilmeldingsside.

:-)

Så vi bør måske have en bemærkning et passende sted på
tilmeldingssiden, der peger på oversigten over vores smalle
lister. Noget i stil med:

   Derudover har SSLUG postlister om programmerne: vi,
   Emacs, ...

> Men det synes jeg ikke. SSLUGs tilmeldingsside skal ikke
> omhandle noget, der ikke er direkte relateret til SSLUG.

Enig.

> Jeg ønsker ikke at nedlægge dem. Jeg vil bare ikke have,
> at tilmeldingssiden bliver for omfattende. De kan fint
> ligge på førnævnte underside.

Jeg betragter ikke -demoday og -konference som så smalle at
de skal fjernes fra tilmeldingssiden.

Jacob
--
LDraw.org Parts Tracker FAQ: