Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

Jesper Krogh skrev:

[ SSLUG = DKLUG ? ]

> Der var snak om det for et stykke tid siden... også her
> på listen.  Jeg er klart fortaler for om man kunne samle
> de forskellige linux-bruger gruppers infrastruktur (
> emaillister/nntp ) på evt. SSLUG maskinen.
>
> Et hurtigt udkast kunne være noget lig.
> I DNS er
> news.sslug.dk
> news.linux.dk
> news.njlug.dk
> news.sdlug.dk
> etc.

Du har helt glemt:

  news.se.linux.org
  news.kllug.se (er det ikke det linuxbrugergruppen i Kalmar hedder?)
  news.slug.se

Jacob
--
"Det er ikke livets hastighed jeg har noget imod.
 Det er den bratte afslutning til sidst." --  Stoffer