Re: [FORENING] sslug-presse-(dk|se) (Was: Kritisk gennemgang af sslugs postlister.)

Jacob Sparre Andersen skrev:

> Listerne "sslug-presse-dk" og "sslug-presse-se" kræver
> selvfølgelig ikke medlemsskab af SSLUG, da de er beregnet
> til udsendelse af pressemeddelelser (og pressechefen
> egenhændigt kan sætte journalister på de to lister).

Ingen af listerne kræver medlemsskab. Kun hvis man skal poste til dem.
Derfor modtog jeg stadig mails :)

> Tilsvarende kræver "sslug-konference" heller ikke
> medlemsskab af SSLUG, da den bruges til
> konferenceplanlægning i samarbejde med BSD-DK og DKUUG. Bør
> den så flyttes til "opensource.dk"?

Nej, jeg synes bare ikke den bør ligge på SSLUGs tilmeldingsside. Det
skal være nemt for potentielle medlemmer at overskue listerne, dvs. de
skal hurtigt kunne finde de lister, som er relevante for dem. -vi,
-konference mv. er ikke relevante for en Linux-nybegynder, mens en
erfaren bruger nok kan finde ud af at læse en seperat HTML side, hvor
resten af listerne er beskrevet.

Mvh.

--
Rune