Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

Claus Sørensen skrev:

[mail & news; PPP vs. fastnet]

> Her er jeg ganske uenig.

Det tror jeg gerne. Det er folk normalt, hvis jeg åbner taleporten ;)

> News er netop formidabel til PPP-forbindelse.

[KLIP: beskrivelse af newsfetch]

Jeg kan godt se din pointe, men jeg har to kæpheste:

  1. Opkaldsafgift.
  2. Ventetid.

Den første er en ren blodsuger for ISPerne, den anden er bare ekstremt
irriterende.

Det er IMO mindre stressende/irriterende at hente hele bunken på én gang
og derefter sortere.

> Nu er presselisterne jo langt fra som de andre af SSLUGs epostlister.

Presse-dk var bare et eksempel. Jeg kan ikke huske om det virkelig var
den, men det er også bragende irrelevant. Pointen er, at man kun skal
være medlem af -announce for _sende_, uanset listenavn.

Mvh.

--
Rune