Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

Peter Toft skrev:

> 1: Nix - linux.dk er kun udlånt til os. Desværre en
>    dårlig ide.

Læg mærke til vendingen "f.eks." i min tekst. Hvor listerne er placeret
er mig uvedkommende (bare de ikke ligger på en NT server ;).

> 2: SSLUG er jo meget mere end blot sslug-teknik,
>    sslug-novice osv - vi holder i praksis ca. to
>    konferencer per år.

Og det er det arbejde jeg gerne vil fremhæve! Listerne er for mig at se
bare en (meget succesfuld) sidegesjæft for SSLUG. Foreningen bør netop
være fysisk synlig for at promovere Linux-kernen og alle dens
herligheder :)

Taler du her om:

  1. Fysisk aktivitet?
  2. Elektronisk aktivitet?