Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

Peter Toft skrev:

[Peter svarer på sit eget indlæg :)]

> Og det er også fair at nævne at SSLUG også driver 5
> hyggemøder per måned i to lande :) Vi kan godt være
> stolte af det aktivitetsniveau.

Og det er som nævnt de fysiske aktiviteter vi skal spille på. Disse
vægter nu engang mere end en gruppe nørder, der bare sender en masse
mails på kryds og tværs.

BTW: Nu da hyggemøderne ikke længere kun er om torsdagen, er der rent
faktisk håb for, at jeg selv møder op til arrangementer. Beware! ;)

> SSLUG er ikke bare en diskussion om postlisternes
> indhold.

Slet ikke. Det er bare den, som er nemmest at kritisere *GGG* ;)

Mvh.

--
Rune