Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

In article <sslug@sslug>, Jacob Sparre Andersen wrote:
>  Jesper Krogh skrev:
>
>  [ SSLUG = DKLUG ? ]

>  Du har helt glemt:
>
>    news.se.linux.org
>    news.kllug.se (er det ikke det linuxbrugergruppen i Kalmar hedder?)
>    news.slug.se

Kunne de ikke gå under etc. ? :-)

Dette var et forslag mest af teknisk karakter. Det ændrer jo faktisk
ikke noget for de mennesker der er glade og tilfredse med det som det
p.t. kører....

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.