Re: [FORENING] sslug-presse-(dk|se)

Rune Christiansen skrev:

> Ingen af listerne kræver medlemsskab. Kun hvis man skal
> poste til dem. Derfor modtog jeg stadig mails :)

Man behøver teknisk set ikke at være medlem af SSLUG for at
kunne få beskeder ud på "sslug-announce", "sslug-presse-dk"
eller "sslug-presse.se". For de lister er det eneste krav at
man kan overbevise censuren <sslug@sslug> om at det
er rimeligt at beskeden kommer ud.

Jacob
--
"It's not a question of whose habitat it is,
 it's a question of how fast you hit it."