Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

On Sun, May 19, 2002 at 12:45:20 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jeg har været fræk og foreslået at vi lægger -ppp ind under
> -netværk. Hvis vi ikke gør det bør listen nok i det mindste
> omdøbes til -modem, da de færreste begyndere vel kender
> betegnelsen PPP.

Læg den venligst under netvaerk eller andet sted, det er stort
set kun mig der svarer i den gruppe ;(

Oprindelig var det vel "internetopkobling" det skulle handle
om, men den kom til at hedde det noget anonyme sslug-ppp ;(

--
mvh Frank Damgaard  |