Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

Jacob Sparre Andersen skrev:

> HTML er _ikke_ et programmeringssprog. HTML er et filformat.
> Spørgsmål om HTML hører til på "sslug-dok".

Læg mærke til anførselstegnene, Jacob. Læg mærke til anførselstegnene ;)

> POSIX Shell, Zsh, Bash, Csh, Tcsh, m.fl. _er_ derimod
> rigtige programmeringssprog og kan diskuteres på
> "sslug-prog".

Her kunne jeg altså godt tænke mig en prog-binaer og en prog-fortolket!
Måske er C sin egen liste værdig (mest pga. UNIX historie ;), men til
resten mener jeg, at en compiled/non-compiled opdeling ville være at
foretrække...

Mvh.

--
Rune