Re: [FORENING] Kritisk gennemgang af sslugs postlister.

On Mon, 2002-05-20 at 15:50, Ole Tange wrote:

> Og hvor vil du så have Haskell? (Haskell kan både fortolkes og
> kompileres).

Samme problem opstår med LISP.

Jeg synes ikke om ideen med at skelne mellem fortolkede og kompilerede
sprog. Personligt mener jeg at C/C++ bør have sin egen liste, og alt
andet (prog) på en anden liste.

Mvh
 ./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"I feel like... I feel like I could take on the World!"
                                 -- Purple Tentacle