Programmeringspostlisterne (Was: Kritisk gennemgang af sslugspostlister.)

Henrik Brix Andersen skrev:

> Jeg synes ikke om ideen med at skelne mellem fortolkede
> og kompilerede sprog.

Den holder heller ikke vand i den virkelige verden.

> Personligt mener jeg at C/C++ bør have sin egen liste,
> og alt andet (prog) på en anden liste.

C har allerede listen "sslug-cprog". C++ hører teknisk set
ike til på den liste, men det kan eventuelt klares ved en
lille ændring af listebeskrivelsen.

I betragtning af at Perl allerede har en aktiv og
velfungerende liste, kan jeg ikke se nogen grund til at
nedlægge den.

Vi kan altid overveje at udvide med flere sprog, hvis der
viser sig et behov for det, men jeg kan ikke se nogen grund
til at lave om på den nuværende konstruktion med "-prog",
"-cprog" og "-perl".

Jacob
--
"Det er ikke livets hastighed jeg har noget imod.
 Det er den bratte afslutning til sidst." --  Stoffer