Re: [FORENING] Landsdækkende postlister

On 22 May 2002, Kasper Kamp Simonsen wrote:

> Følgende er min personlige holdning, og ikke et udtryk for AaLUG's
> kernes samlede holdning (vi har ikke diskuteret emnet).

Nu da du er best.medl. kan du så ikke tage det op på næste best.møde?

> Jeg mener så bare at det bør gøres under linux.dk og ikke under SSLUG,
> da linux.dk virker som et fælles DK Linux site.

Vores problem er bare, at vi kun har lånt domænet linux.dk. Jeg vil meget
nødigt, at vi bygger noget stort op, hvor domænet kan rives væk under
fødderne på os.

Desuden så jeg personligt gerne, at også BSD'erne kom med under hatten:
Langt de fleste emner på listerne gælder jo også for BSD.

opensource.dk kunne være et valg (det er godt nok lidt langt at skrive).

En anden ide: frisoft.dk.

> Det jeg ser som den største fordel er at det lige pludselig bliver det
> samlede danske FSUG's mening og ikke SSLUG's mening. Det kan godt være
> at personerne er de samme, men alligevel.

Jeg kunne ikke formulere det bedre selv.

/Ole
--
Registered Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org
http://ole.tange.dk