Re: [FORENING] Landsdækkende postlister

On Wed, 2002-05-22 at 22:42, Ole Tange wrote:

> Nu da du er best.medl. kan du så ikke tage det op på næste best.møde?

Ellers så kan jeg da ;)

> Desuden så jeg personligt gerne, at også BSD'erne kom med under hatten:
> Langt de fleste emner på listerne gælder jo også for BSD.

Helt enig. Opdelingen mellem GNU/Linux, GNU/Hurd, *BSD osv. er (IMHO)
ikke vigtig, i hvert fald ikke når det kommer til generel UN*X support.

> opensource.dk kunne være et valg (det er godt nok lidt langt at skrive).

Ja, hvorfor ikke? Det ville også give en bedre udnyttelse af domænet...

> En anden ide: frisoft.dk.

Hmmm... Dårlig ide. Danskere kender kun én betydning af ordet "fri"; fri
som i gratis. Derfor går betegnelsen Free Software heller ikke godt på
dansk.

Jeg er også enig med Kasper her...

./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"I feel like... I feel like I could take on the World!"
                                 -- Purple Tentacle