Re: [FORENING] Landsdækkende postlister

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> Desuden så jeg personligt gerne, at også BSD'erne kom med under hatten:
> Langt de fleste emner på listerne gælder jo også for BSD.

Enig.

> opensource.dk kunne være et valg (det er godt nok lidt langt at skrive).

Jeg mener at det blandt andet taler for at vi allerede bruger
opensource.dk til annonceringslisten. Denne liste kan selvfølgelig
flyttes, jeg tror nemlig at den vil have godt af at ligge sammen med
supportfora. Men lad os lade være med at lave samme medlemslistetrick
som vi gør med sslug.announce.

--
 Peter Makholm     |        We constantly have to keep in mind why natural
 sslug@sslug |    languages are good at what they're good at. And to