Re: [FORENING] Landsdækkende postlister

Peter Makholm skrev:

> [...]

Det er der nok noget om.

> Jeg mener at det blandt andet taler for at vi allerede
> bruger opensource.dk til annonceringslisten.

Men <sslug@sslug> er ikke specifik for
de frie Unix'er, og jeg vil være en lille smule ked af at
skulle til at bladre gennem spørgsmål om hvordan man
installerer det det ene eller det andet frie program på et
ikke-unix-system.

Og så er der selvfølgelig spørgsmålet om de andre linux- og
bsd-brugergrupper vil acceptere at de fælles postlister
kommer til at dække både Danmark og Sverige.

> Denne liste kan selvfølgelig flyttes, jeg tror nemlig at
> den vil have godt af at ligge sammen med supportfora.
> Men lad os lade være med at lave samme medlemslistetrick
> som vi gør med sslug.announce.

Du mener at man ikke skal binde "opensource-announce" sammen
med adgangen til at skrive til andre postlister eller
nyhedsgrupper på "opensource.dk". Det lyder meget
fornuftigt, men så skal der findes en anden måde at håndtere
styringen af hvem der kan skrive til listerne.

Jacob
--
Det hedder lap, ikke padsj!

      Og gør som jeg mener (og skriver), ikke som jeg siger.