Re: [FORENING] Sponsorat til opensource.dk

On Fri, 4 Jan 2002, Peter Toft wrote:

> Jeg er ved at modtage følgende donationer til SSLUGs
> domæneafgifter.
>
> Indtægter:
>
> opensource.dk: Gitte Wange         - 75 DKK
> gnome.dk:      Kim Schulz          - 75 DKK
> gnu.dk:        Svend Erik Venstrup - 75 DKK
> linuxforum.dk: Peter Toft          - 75 DKK
> Total med moms                      300 DKK
>
> Udgifter:
>
> Domæne linuxforum.dk (2002)        - 75 DKK
> Total med moms                       75 DKK
>

> Domæne gnome.dk, opensource.dk,
>   gnu.dk vil blive betalt når jeg
>   får en revideret opkrævning (pga.
> [...]

Det her er en snyde-gammel mail jeg selv svarer på.
Jeg har netop betalt de tre ovenstående domæner for
2002.

Det har taget DK-hostmaster *FEM MÅNEDER* at få slettet
domænet open-source.dk (nu er det vel ledigt). Dengang
fik jeg ordren at afvente nyt girokort (hvilket så
sidenhen er blevet omgjort til "bare betal os de rette
beløb") - jeg er ikke imponeret.....

You are not alone. The penguins are everywhere.