Re: [FORENING] Møde om landsdækkende "forening"

On Fri, 24 May 2002, Ole Tange wrote:

> Kasper fra AALUG kommer til Kbh i næste uge. Af den grund holder vi et
> åbent møde om, hvad vi kan gøre for at få en eller anden form for samling
> på brugergrupperne af fri software i DK.
>
> Mødet foregår:
>
>   Pizzeria Vagabondos
>   Tagensvej 100 (Hjørnet af Haraldsgade/Tagensvej)
>   Kbh N
>   Onsdag d. 29. maj kl. 18
>
> Kommer du fra Høje Tåstrup tager du S-tog til Valby. Her går du op på
> broen og tager 100S mod Svanemøllen (afg. 17:36) og står af i krydset
> [...]

Jeg har kun tre forskellige ting jeg burde være til
onsdag - hvor der er kommet en ting op i dag jeg ikke
kan afslå. Jeg kan derfor ikke komme - men jeg glæder
mig da til at høre hvad I mener vi kan gøre.

Have fun

You are not alone. The penguins are everywhere.