Re: [FORENING] Forslag til ændringer af

In article <sslug@sslug>, Peter Toft wrote:
>  * Generelt synes jeg vi skal oprette lister efter
>    ønske, og så længe folk er glade for listerne
>    kører de (scicomp er et godt eksempel - lav aktivitet
>    men folk virker glade for listen).

Jeg havde et forslag oppe om en
sslug-prelinux liste.
En liste hvor folk udelukkende kunne stille spørgsmål om linux uden at
have prøvet at installere eller køre før.

Tanken var at tager man som Windows menneske et kig i arkivet for
sslug-novice, så er det svært svar på ting som.
Kan jeg bruge MS Office under Linux?, etc.

Var det noget?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug