Re: [FORENING] Forslag til ændringer af

On 28 May 2002 15:36:32 +0200
Anna Jonna Armannsdottir <sslug@sslug> wrote:

> Hej Carsten,
> Hvad med et navn der lægger op til en gruppe personer snarere end et
> emne. Feks navnet: sslug-velkommen
>
> Det ville signalere meget tydeligt hvorfor man er der og hvad man vil.
> Desuden kan man ikke tage fejl af det, om man så er total
> computer-idiot kan man umulig tage fejl af det.

sslug.begynder virker langt mere forklarende på mig end sslug.velkommen.
- sidstnævnte får mig til at tænke på en kanal hvor man kan annoncere
sin ankomst eller noget i den stil

--
Kim Schulz - Freelance Development    | You can't hug a child with
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | nuclear arms.