Re: [FORENING] Forslag til ændringer af

In article <sslug@sslug>, Hanne Munkholm wrote:

>  Er det ikke næsten det samme som sslug-novice?

Det er også en anden beskrivelse der skulle puttes på:

beskrivelse:

Gruppe for folk der har spørgsmål til installation af og brug af Linux
uden forudkendskab. Her er spørgsmål som: Jeg har denne computer hvad
vil i anbefale mig at kigge på? Vil jeg kunne spille dette spil under
Linux? Hvor meget plads skal jeg mindst skaffe på min computer for at
køre Linux? Kan jeg godt have linux og Windows installeret på samme tid?

Det var mere den dur den var tiltænkt, men sslug.begynder er eller et
meget iøjnefaldende navn.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.