Re: [FORENING] Forslag til ændringer af

Jesper Krogh wrote:

> beskrivelse:
>
> Gruppe for folk der har spørgsmål til installation af og brug af Linux
> uden forudkendskab. Her er spørgsmål som: Jeg har denne computer hvad
> vil i anbefale mig at kigge på? Vil jeg kunne spille dette spil under
> Linux? Hvor meget plads skal jeg mindst skaffe på min computer for at
> køre Linux? Kan jeg godt have linux og Windows installeret på samme tid?

Hej

I ovenstående beskrivelse er der flere fornuftige spørgsmål.
Er det en ide at lave en FAQ der besvarer spørgsmålene.

Der er sikkert også flere spørgsmål i listen sslug.novice der er stillet
igen og igen og derfor hører hjemme i en FAQ

    1. Hvordan installeres og konfigureres DHCP
    2. Brænde CD med ISO filer ?? (windows)
    3. Backup på tape
    4. Rstore fra tape

Find selv på andre spørgsmål der burde stå i FAQ

Mvh. Jørgen Kristensen