Forslag til ny postliste - markedsføreing

Hej

Det er efterhånden gået op for mig at en af de ting der begrænser
udbredelsen af Linux er en effektiv markedføreing. Markedsføring koster
penge, mange penge. Samtidig står det klart at der i sslug findes en hel
del der prøver at føre sig frem som konsulenter installatører,
programmører etc, med større og mindre held. For mig at se er en mulig
vej frem at etablere en eller anden form for markedsføringsfællesskab.

For at tage mig selv som eksempel, jeg kunne sikkert godt låne 10k i
banken, men 10k forslår ikke ret langt, så det er jeg måske ikke så
interesseret i, men jeg kunne helt sikkert være interesseret i lave en
fælles makedsføring sammen med 10 andre så budgettet pludselig er 100k.

Jeg har med mellerum luftet den slags tanker når jeg har talt med andre
medlemmer, og fundet en hvis grobund for sagen, derfor tager jeg det op.
imidlertid synes jeg ikke emnet passer rigtigt godt på nogen af
listerne. Der for dette forslag.

Jeg har i øvrigt overvejet om listen skulle være modereret.

--
-
Poul-Erik Andreasen