Re: [FORENING] Forslag til ændringer af

In article <sslug@sslug>, Peter Toft wrote:
>  enig! novice har altid været tiltænkt til begyndere,
>  hvor intet begynder-spørgsmål er for dumt.

Det er nok også nærmere en liste til det formål som novice var tiltænkt.
Prøv at sætte dig i en linux-interesseret, men stadig windows brugers
sted ( Det er der de fleste har været på et eller andet tidspunkt ) og
stik næsen inden for på sslug-novice listen...

Pt. er der tråde om kerneoversætning, scsi-moduler, etc. Alle sammen
konkrete spørgsmål der dukker op når man først har installeret, ikke de
generelle spørgsmål som jeg listede andet steds.

Jeg har ingen ide om hvorvidt den vil blive benyttet eller ej. Men jeg
kan se en klar forskel og jeg kan godt forstå hvis der er mennesker der
ikke vil komme med deres spørgsmål på sslug-novice, for der er altså
ikke særligt begynderagtigt. Om det reelt burde være store dele af den
nuværende trafik i novice der egentligt burde foregå i sslug-teknik,
eller det er en ny liste ved jeg ikke.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.