Re: [FORENING] Forslag til ændringer af

Jesper Krogh wrote:

<snip>
> Jeg har ingen ide om hvorvidt den vil blive benyttet eller ej. Men jeg
> kan se en klar forskel og jeg kan godt forstå hvis der er mennesker der
> ikke vil komme med deres spørgsmål på sslug-novice, for der er altså
> ikke særligt begynderagtigt. Om det reelt burde være store dele af den

<snip>

Så kan vi blive ved. Om et år når begynderlisten er blevet for teknisk må
vi lave en ny, sslug-helt-nybegynder. Året efter kan vi så supplere med
sslug-jeg-er-altså-helt-ny.

Jeg tror ikke at problemet med tekniske spørgsmål på novice (hvis det er et
problem?) løses ved at gøre præcis det samme en gang til, under et nyt navn.

Hvis folk ikke tør spørge, er der jo ikke ret meget at gøre ved det. Så
længe man ikke får et RTFM i nakken, men folk er venlige overfor de
"dummeste" spørgsmål, og listebeskrivelsen er venlig, kan jeg ikke se vi
kan gøre meget mere.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet