Re: [FORENING] Forslag til ændringer af

In article <sslug@sslug>, Hanne Munkholm wrote:
>  Jesper Krogh wrote:
>
> <snip>
>
> <snip>
>
>  Så kan vi blive ved. Om et år når begynderlisten er blevet for teknisk må
>  vi lave en ny, sslug-helt-nybegynder. Året efter kan vi så supplere med
>  sslug-jeg-er-altså-helt-ny.
>
>  Jeg tror ikke at problemet med tekniske spørgsmål på novice (hvis det er et
>  problem?) løses ved at gøre præcis det samme en gang til, under et nyt navn.
>
>  Hvis folk ikke tør spørge, er der jo ikke ret meget at gøre ved det. Så
> [...]

Det har du selvfølgeligt meget ret i. Det var også derfor at navnet
sslug-prelinux opstod. Det definerer i sig selv en meget konkret grænse
for hvornår det er til til at smutte over på en anden liste. Derfor vil
denne jo netop ikke blive for teknisk med tiden... var tanken.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.