Re: [FORENING] Forslag til ny postliste -markedsføreing

Jesper Krogh wrote:

> Jeg syntes det er en rigtigt god ide. sslug.marketing måske?

> Med hvilket argument?

Jeg ved det ikke rigtigt, der er som sagt bare noget jeg har overvejet.
Der er
mange ideer om markedsføreing og folk er ikke lige enenige om hvad der
er rigtige,
men hvis f.eks en person med en hvis alvor tilkendegiver at han er
villig til at
sætte mange penge i noget sådant, så ved jeg ikke om det f.eks er så
relvant med diverse
mere eller mere smarte kommentarer fra folk der helt uforpligtede. På
job-listen er
der jo heller ikke debat omkring opslagende, men det var bare en tanke.

--
-
Poul-Erik Andreasen