Re: [FORENING] Forslag, ny liste: sslug-ophavsret@sslug.dk

On Sun, 1 Sep 2002, Erik Lange wrote:

> Jeg kan ikke se hvorfor dette skulle ændre sig på en ny liste...

Lad mig illustrerer det ud fra en diskution om en anden liste. Nogle mente
at det var relevant med en PHP-liste. Lige nu er PHP henvist til "prog",
og der kommer ikke ret mange indlæg om PHP. Derfor mener jeg ikke der er
basis for en selvstændig PHP-liste. Hvis "prog" bliver domineret af PHP,
vil jeg klart anbefale en selvstændig liste.

Ud fra ovennævnte kriterier, synes jeg at "ophavsret", eller tilsvarende
navn/begreb, kunne retfærdiggøre en selvstændig liste.

Havde vi ikke "prog", ville PHP være henvist til "teknik" eller så.

mvh/hans
[Om lukkeloven] Som det er nu, har vi en dag om ugen, hvor
København ligner Dresden i 1945.	-- Martin Geertsen