Vejleder

Hejsa

Efter at have læst nyhedsbrevet i sidste uge, meldte jeg mig som vejleder,
men det fint jeg ikke meget ud af. Svaret kom i går:

<sslug@sslug>:
/bin/sh: sslug@sslug: command not found
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.

Hmm, måske skal jeg hellere skrive til denne liste?

Altså, jeg vil gerne være vejleder for en eller flere nye medlemmer. Min
profil er som følger:

* jeg har været medlem af SSLUG længe nok til at kende reglerne
* jeg bruger primært WindowMaker, men kender godt GNOME
* jeg er mest til Pine, Emacs, Mozilla, LaTeX, gnuplot
* jeg har Debian 3.0 installeret på min post/web-server, min bærbare samt
  min hjemmecomputer

Håber jeg kan bruges
  Kneth

--