Re: [FORENING] Vejleder

Kenneth Geisshirt <sslug@sslug> writes:

> <sslug@sslug>:
> /bin/sh: sslug@sslug: command not found
> I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
>
> Hmm, måske skal jeg hellere skrive til denne liste?

Så er der da en chance for at PEA ser dig. Man kan dog også argumentere
for at du burde have skrevet til sslug@sslug, så de kunne rette den
fejl du har fundet.

> * jeg har været medlem af SSLUG længe nok til at kende reglerne

Eftersom det er SSLUG-vejledere og ikke Linux-vejledere det handler om
er det det punkt der betyder noget. (Men det er selvfølgelig kun min
mening, det er PEA der bestemmer om du kan bruges.)

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734