Re: [FORENING] Vejleder

On 11 Sep 2002, Henrik Christian Grove wrote:

> Så er der da en chance for at PEA ser dig. Man kan dog også argumentere
> for at du burde have skrevet til sslug@sslug, så de kunne rette den
> fejl du har fundet.

> Eftersom det er SSLUG-vejledere og ikke Linux-vejledere det handler om
> er det det punkt der betyder noget. (Men det er selvfølgelig kun min
> mening, det er PEA der bestemmer om du kan bruges.)

"Nogen(TM)" har lavet en stor bummert i opsætningen.
"Nogen(TM)" fik vist lavet en mail-loopback ting.
"Nogen(TM)" burde have testet bedre.....
"Nogen(TM)" har heldigvis tænkt så langt, at der af
            hensyn til denne type problemer at der er
            en backup af alle mails til
            vejleder(på)sslug.dk.
"Nogen(TM)" retter lige op på problemet og sørger for
            at PEA får sine mails.

Kan nogen gætte hvem "Nogen(TM)" er?

Sorry :-)))

Linux!, because reboots are only for *kernel* upgrades!
                                ---  Sid Young