Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

On Thu, 12 Sep 2002, Frank Damgaard wrote:

> Så syntes jeg hellere en ugentlig eller månedlig posting/vejledning.

En mulighed er at udsende et klart brev på announce og derefter sende det
til alle nye medlemmer.

> Men skal der være sanktionsregler?
> ellers giver det jo ikke meget mening ;(

Selv om det ikke lyder rart med sanktioner, kan jeg godt følge dig.

> I fidonet kunne man udelukke brugere der ikke overholdt
> de enkelte newgroups regler i en vis periode.

Og hver gang de sender til en sslug-listen får de at vide, hvorfor brevet
ikke kommer frem?

Ville det hjælpe hvis en fra enten bestyrelsen eller www-admin skrev
personligt til dem? Dybest set kan det være et standardbrev hvor der lige
kan indflettes den aktuelle sag.

Kneth

--
Kenneth Geisshirt, M.Sc., Ph.D.         http://kenneth.geisshirt.dk