Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

Kenneth Geisshirt skrev:

> En mulighed er at udsende et klart brev på announce og
> derefter sende det til alle nye medlemmer.

Ja. Det burde være nok.

> Selv om det ikke lyder rart med sanktioner, kan jeg godt
> følge dig.

Ja. Og der er ikke noget i vedtægterne, der hindrer det.

> Og hver gang de sender til en sslug-listen får de at
> vide, hvorfor brevet ikke kommer frem?

Det kunne man nok finde ud af at arrangere.

> Ville det hjælpe hvis en fra enten bestyrelsen eller
> www-admin skrev personligt til dem?

Det er jo strengt taget det Frank gør (ikke nødvendigvis med
www_admin-kasketten på), og jeg er bange for at det ikke vil
gøre den store forskel at brevet bliver sendt i www_admins
eller bestyrelsens navn.

Jacob
--
People in cars cause accidents. Accidents in cars cause people.