Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

> Det er jo strengt taget det Frank gør (ikke nødvendigvis med
> www_admin-kasketten på), og jeg er bange for at det ikke vil
> gøre den store forskel at brevet bliver sendt i www_admins
> eller bestyrelsens navn.

Et brev fra en admin med skriftlig advarsel om at man i det mindste
skal gøre et forsøg på at overholde de tekniske retningslinier, eller
blive udelukket fra de lister man misbruger.

Hvis dette ikke hjælper kan admin så sende en mail om at nu er der
spærret, og hvis man ønsker at få genåbnet kan man kontakte admin og
love at følge reglerne i fremtiden.

/Esben
--
You want it in one line?  Does it have to fit in 80 columns?   :-)
                               -- Larry Wall in <sslug@sslug>