Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

"E. Sjørlund" wrote:

> Det nuværende system med at svare i bunden giver ganske vidst et forløb i
> debatten, som er efter normal læseretning for os (oppe fra og ned), med
> ingen af de GUI programmer jeg kender til understøtter det.

Netscape, Mozilla, OE 4.5 kan alle poste på den rigtige måde.

Det er Outlook og Exchange som fscker alt sammen op. Tak Microsoft for
det.

> Svar i toppen er
> kommet for at blive, og er blevet standard de steder, hvor der ikke lige
> skrives om Unix i en eller anden form.

<ironi>
Ja så må  vi hellere stoppe med at spille tid på at udvikle nye ting, og
vi skal da for guds skyld ikke lære fra historien.
Nej alle fejl skal laves en gang til.</ironi> Eller hvad er det du vil
sige med "kommet for at blive, og er blevet standard" Windows 98 og
Office + IE? Ja det er jo kommet for at blive og det er blevet en (de
fakto) standard

Den eneste gang jeg kan se en fordel med at top poste, er nå man vil
sige: Jeg har læst det og siger ok for dette ...

--
Magnus Østergaard

Linux, it may not be piracy, but it sure stole my heart.
                                    -- Sarcasmooo! on /.