Re: [FORENING] d?rlige vaner ved brug af news/mail(skal vi g?re noget?)

On Thu, 12 Sep 2002, E. [x-unknown] Sjørlund wrote:

> Er netikette - i modsætning til de fleste andre spilleregler her i verden -
> noget statisk, som ikke kan ændres?

Tjo, men netiketten er jo en sæt regler, som er udviklet over en lang
periode og på mange måder kan siges at være stabil.

> Måske ville det være rimeligt at vurdere, om det, at nogle bruger gamle
> programmer til at læse news med, skal være styrende, eller om udviklingen
> har gjort, at disse programmer må videreudvikles, så de viser et indlæg fra
> toppen, og ikke fra bunden.

Nu er det vel et spørgsmål om udviklingen styrer SSLUG eller SSLUG som
styrer udviklingen ;-).

Efter min mening er det meget lettere at følge tråde/diskussioner når folk
sætter deres indlæg ind på passende steder. Måske er jeg blot med på for
mange postlister med meget forskelligt indhold.

Kneth

--
Kenneth Geisshirt, M.Sc., Ph.D.         http://kenneth.geisshirt.dk
Grøndals Parkvej 2A, 3. sal                    sslug@sslug